Adres

Ookmeerweg 263h 1069MX Amsterdam

Telefoonnummer

06-25258270

Klachtenregeling

Niet tevreden?

Wij streven ernaar dat u zich op u gemak en thuis voelt bij Prive Thuiszorg, wij doen er alles aan om de zorg naar tevredenheid te leven, maar er kan altijd iets misgaan waardoor u als client niet tevreden bent. Door uw reactie kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.

.01

Als u klachten heeft over de zorgverlening, dan willen wij verzoeken deze eerst met uw zorgverlener te bespreken. Helpt dit niet of wilt u toch uw klacht rechtstreeks aan ons melden zodat we passende maatregelen kunnen treffen. Hiervoor kunt u bellen naar 06- 25258270, u kunt ook uw klacht mailen naar [email protected]

.02

Het kan echter gebeuren dat het niet lukt om tot een oplossing te komen of dat u de klacht niet met de betrokkene wilt bespreken. U kunt zich dan richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Prive Thuiszorg B.V is aangesloten bij het onafhankelijke klachtencommissie Klachtenloket Zorg. De klachtenfunctionaris geeft u informatie over de procedure van klachtenopvang, luistert naar uw verhaal, zoekt samen met u naar een oplossing om de klacht naar tevredenheid op te lossen, en zal u u informeren over de status
van de klacht. U kunt contact opnemen met de Klachtenloket Zorg via:

Klachtenloket Zorg

T.a.v. Onafhankelijke klachtenbehandeling
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag
Website: www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/
Email: [email protected]
Telefoon: 070-310 53 92

.03

Bent u toch nog niet voldoende tevreden, dan heeft u de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie. Naast de externe klachtencommissie is Prive Thuiszorg B.v aangesloten bij een wettelijk verplichte geschilleninstantie. Prive Thuiszorg B.v maakt hiervoor gebruik van de diensten van de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil. De geschillencommissie bestaat uit een onafhankelijk voorzitter en tenminste twee andere leden. De geschillencommissie onderzoekt uw klacht en doet een uitspraak over de gegrondheid van uw klacht. U kunt contact opnemen met de Geschillencommissie Zorg via:

De Geschillencommissie Zorg

T.a.v. Geschillencommissie
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag
Website: www.degeschillencommissiezorg.nl
Telefoon: 070-310 53 10